1894 metais per Varėnės upę buvo pastatytas 21 metro ilgio geležinkelio tiltas, kurį 1915 metais besitraukianti caro kariuomenė susprogdino, rašoma informaciniame stende. Atslinkusi kaizerio kariuomenė greitai jį atstatė – paremontavę metalinės santvaros galus, užkėlė ją atgal.
Išlikusiuose kaizerinės Vokietijos Vilniaus karinės geležinkelių direkcijos traukinių tvarkaraščiuose, įsigaliojusiuose nuo 1918 metų gegužės 15 dienos, pateikiamas ir Suvalkų-Varėnos-Suvalkų traukinių eismo tvarkaraštis. Pagal jį matyti, kad traukinys 9,4 km atstumą tarp Varėnos ir Artilerijos stočių nuvažiuodavo per 24-28 minutes, o atstumą tarp Alytaus ir Varėnos – per 3 valandas. Leidžiamas pagrindinis traukinių greitis ruože Alytus-Varėna buvo 30 km/h, didžiausias leistinas – 35 km/h.
1925 metais geležinkelių valdyba dėl itin blogos techninės būklės nusprendė uždaryti tiltą per Nemuną Alytuje, todėl atšaka į Varėną buvo apleista, o vėliau, kartu su šiuo tiltu, išardyta.
Po ženklo įsukę į miško keliuką, visą laiką važiuokite tiesiai. Vienoje vietoje pasukome į kairę, kur atrodė gražesnis kelias, tačiau teko apsisukti ir grįžti.
Glūko kaimas, Varėnos rajonas, Alytaus apskritis
54.287724°, 24.542791°